Κλασσική,από ότι κατάλαβα η ζημιά,με κύρια αιτία το
βρώμικο καρμπυρατέρ.Λίγο καθαρισματάκι θέλει το καρπιρατέρ και όλα θα δουλέψουν τζιτζί.
Αν δεν γίνει τίποτα με τον καθαρισμό,ελέγχουμε εσωτερικά το καρμπυρατέρ,τα φλοτέρ μήπως είναι σπασμένα.
Για τους τελείως ανίδεους,όπως ήμουν εγώ αρχικά, ας δούμε τώρα ποιά είναι η υπερχείλιση και το καρμπιρατέρ.
Για να το καθαρίσουμε πρέπει να βγάλουμε.Έχει δύο βίδες πολύγωνα από την αριστερή πλευρά του οχήματος.
|
ξεβιδώστε τες |
|
Το καρμπυρατέρ βγαλμένο.Προσέξτε το σωληνάκι αριστερά,είναι υπερχείλιση |
|
το καρμπυρατέρ από πάνω έχει μια βίδα |
|
ξεβιδώστε |
|
μέσα έχει ένα ελατήριο |
|
και μια βελόνα που ρυθμίζει το καύσιμο |
Προσοχή!Στην επανατοποθέτιση όταν βάλετε τη βελόνα προσέξτε μην είναι ανάποδα (κοιτάει προς την άλλη πλευρά).Αν τη βάλετε ανάποδα μόλις το βάλετε μπρος θα ανεβάσει αμέσως πολλές στροφές.Βοουυυυυυμ!Και η βελόνα είναι ανάποδα.
Το στρογγυλό στην αριστερή πλευρά του καρμπιρατέρ στην πάνω εικόνα μπαίνει στον μεγάλο σωλήνα,αυτόν με τα τετραγωνάκια.
Διάφορες άλλες εικόνες του καρμπιρατέρ
|
το σωληνάκι βενζίνης |
Τώρα το λύσιμο και καθάρισμα του καρμπιρατέρ είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο και θα σας το εξηγήσω σε νεότερη ανάρτηση.
Δημοσίευση σχολίου